Wednesday, March 18, 2015

MANUSKRIP PARUT

Dah hantar 13 Feb 2015. Dah sebulan lebih. Hantar ke penerbitan yg sama dgn Hanya Padamu dan Mak Datin, Isteri Cikgu. Siapa yg pernah dpt kan novel aku tu mesti tau kan. Parut...itu tajuk yg aku pilih. Sdg tunggu penilaian yg mengambil masa 3 bulan sepatutnya sama ada diluluskan atau tidak. Parut dgn genre misteri, genre yg aku paling suka wpun boleh pecah kepala nak memikirkannya. Nak buat lain dr yg lain dgn harapan pembaca tak boleh agak ending yg akan berlaku. Kalau diterbitkan kiranya ini novel ke 3 aku dgn genre misteri selepas Kalung dan Menjejak Memori. Komen2 yg aku terima dr pembaca Kalung dan Menjejak Memori memang memberangsangkan. Alhamdulillah. 
Doa2 ye agar PARUT aku diterbitkan. Wait and see.

Lepas ni karang cerita seram dan misteri pulak...

No comments:

SGI Vacation Club Damai Laut Holiday Resort

Minggu lepas kami bercuti di SGI VC Holiday Resort yang terletak di Lumut selama 3 hari 2 malam. Kami check in pada hari Jumaat bersamaan 25...