Friday, July 3, 2009

TAG oleh DS

1. Nama panggilan saya : tanne/ida/idah/zz

2. Saya sedang mendengar : radio IKIM

3. Kekasih saya sekarang : diri saya

4. Mungkin saya patut : mengikut kata hati saya

5. Saya suka : lepak di kedai buku

6. Sahabat-sahabat baik saya : semua baik-baik belaka

7. Saya tak faham : kenapa tahun ni saya malas menulis

8. Kerjaya saya sekarang : cikgu dan penulis novel

9. Saya baru kehilangan : duit yang digunakan untuk beli tiket bas yang tak digunakan

10. Ramai yang berkata saya : kreatif, pendiam, memilih..huhu

11. Makna nama saya : Zuhud

12. Di suatu tempat, seseorang sedang : Memikirkan masa depannya

13. Bila saya terjaga dari tidur : saya akan belek handset tengok jam, mesej

14. Saya paling meluat bila : tengok manusia berlagak pandai

15. Saya rasa haiwan yang paling comel adalah : panda

16. Aktiviti / program hari ini : perkhemahan unit beruniform di padang sekolah, saya setiausaha

17. Malam ini saya akan : tengok nur kasih, internet, tido

18. Esok saya akan : ke sekolah...urus perkhemahan

19. Sebelum tidur saya akan : baca doa...berangan

20. Perancangan hujung minggu : servis kereta di pusat pro2, Kamunting

21. Saya sedang menanti : keputusan temuduga spp

22. Saya rasa kesal bila : saya beli baju, tapi baju tu tak padan ngan tubuh badan saya..huhu..grrrrr

23. Saya sangat berharap bila : saya isi borang peraduan shell, nama saya sangkut sbg pemenang utama

24. Saya rasa saya seorang yang : tak banyak songeh dan tak tetap pendirian

25. Telefon bimbit saya : N0kia E71, CSL

26. Saya sedang merindui : saat saya masih seorang student di kolej unitek dan UPM

27. Umur saya sekarang : 32 tahun 4 bulan

28. Pengalaman pahit untuk minggu ini : alhamdulillah, tak der

29. Pengalaman manis untuk minggu ini : Menjejakkan kaki ke UPM setelah 9 tahun meninggalkannya...

30. Kali terakhir tengok wayang : Anaconda..lebih 10 thn yg lalu

31. Dalam seminggu saya akan up-date blog sebanyak : purata sekali jer seminggu

32. Dalam dompet saya ada wang sebanyak : puluh2 jer

33. Kali terakhir menonton televisyen : pagi tadi..anjakan paradigma

34. Channel TV kesukaan saya : discovery, history channel

35. Orang yang anda rasa nak tag : zurie, jue, dll

2 comments:

dS said...

Salam. Terima kasih, tunggu TAG akan datang ya!

Catatan ZZ said...

WOKEH! TIAP KALI ADA TAG BARU JGN LUPA TAG SAYA YER..HEHE

SGI Vacation Club Damai Laut Holiday Resort

Minggu lepas kami bercuti di SGI VC Holiday Resort yang terletak di Lumut selama 3 hari 2 malam. Kami check in pada hari Jumaat bersamaan 25...