Wednesday, June 25, 2008

Manuskrip Rakan

Hari ni aku selesai baca manuskrip yang diberikan seorang rakan. Dia minta komen dariku. Sebenarnya aku bukan reti sangat nak memberi komen ni. Kalau best aku kata best, kalau ada yang tak kena pada firasatku, aku bagitahu. Ikut citarasa aku. Citarasa pembaca lain, pasti berbeza atau mungkin juga sama. Terpulang kepada penulisnya, kerana hasil tulisan adalah haknya. Mujurlah dia dapat menerimanya.

p/s : Harap manuskrip anda diterbitkan. Kalau gagal, berusaha lagi. Chayok!

2 comments:

dS said...

Manuskrip siapalah tu.. agaknya ya? ~_~

DS juga memanjatkan doa kepada Ilahi agar ia berjaya, Amin!

Catatan ZZ said...

Hehe...harus dirahsiakan atas kehendak penulis tu. Yup, semoga manuskrip tu berjaya diterbitkan dan diterima semua peminat novel..

SGI Vacation Club Damai Laut Holiday Resort

Minggu lepas kami bercuti di SGI VC Holiday Resort yang terletak di Lumut selama 3 hari 2 malam. Kami check in pada hari Jumaat bersamaan 25...